wtorek, 8 kwietnia 2014

WARTOŚĆ

W trakcie wykonywania prac, nuta perfekcjonizmu i drobiazgowości zawarta w mojej naturze, mobilizuje mnie do tego, by dokładnie wypracować każdy szczegół. Efekt mojego podejścia do tematu jest zazwyczaj pozytywnie zaskakujący. To właśnie szczegóły nadają moim pracom charakter, osobowość i styl oraz wyznaczają ich wartość. Gdyby nie solidna praca nad szczegółami, torebki byłyby przeciętne. Praca przy moich projektach nie polega na tym, by robić szybko i dużo, lecz na dokładnym przeanalizowaniu i solidnym wykonaniu wszystkich elementów zdobniczych. Nie powtarzam wzorów. Każdy model traktowany jest indywidualnie i wykonywany z wielkim zaangażowaniem. To nie zakład produkcyjny, lecz pracownia artystyczna. Torebki mają duszę.


4 komentarze:

  1. Gratuluję pomysłów :) Bardzo ciekawe i finezyjne propozycje damskich torebek. Propozycje na różne okazje. Z pewnością każda z nas znajdzie tu coś dla siebie ;) Pozdrawiam! Ula.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ula :). Mam nadzieję, że każda z Was i bez wyjątku :)

      Usuń
  2. Bardzo orginalne i kobiece , ja już wybrałam model dla siebie ,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń