wtorek, 8 kwietnia 2014

PRACOWNIA

Nie potrzeba dużo miejsca, by robić "rzeczy wielkie". Moja pracownia jest wyjątkowo mała, ale za to bardzo przytulna i pełna pozytywnej energii. Znajduje się w niej stół, na którym wykonuję wszelkie prace ręczne, trzy maszyny, a w tym jedna odziedziczona po Ś.P. babci, niezawodna maszyna SINGER, serce mojej pracowni, trzy krzesła, kilka regałów na przechowywanie materiałów oraz zestaw narzędzi niezbędnych do wykonywania różnego rodzaju prac ręcznych. Jednak, by tknąć życie w to wszystko, co wymieniłam, potrzeba, moich rąk, mojego zmysłu i wreszcie tego, co nadaje mojej wyobraźni twórczy potencjał. To, co tkwi we mnie głęboko i czego nie sposób ująć słowami...


SERCE MOJEJ PRACOWNI

ZESTAW NARZĘDZI DO PRACY

MOJE RĘCE

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz